לא יודע אם אתם זוכרים אופל נקנה בשנים הטובות שלו בארץ על ידי נכים בעיקר הוקטרה בגלל מפתח הדלת הנוח ליציאה וכניסה והמושבים הקשים והגבוהים שמאוד מקלים על על היציאה ממנה.הקדט זו באמת אגדה מספיק לראות כיצד שבע מדינות העתיקו את הפלטפורמה בעולם כולו,אומר דרשני.
טוב בנתיים נסתפק במזדות גטסים וכל שאר הירקות שמיבאים לארץ,כפי שאמר כאן מישהו כאן שUMI מוכרים שברולט במקום,מענין מה היה חושב שברולה המקורי על העניבה המפורסמת שלו המתנוססת באחוריים של קוריאניות.