שלום רב,
ברשותי רכב סיאט קורדובה שנת 2002.
לפני כשבוע כשעשיתי בדיקה של שמן, ראיתי שהופיע לי קצף לבן על הפקק.
לפי מה שקראתי בפורום, זה בדרך כלל אומר על פגיעה בראש מנוע. העניין הוא שאין לי שום סימפטומים אחרים שמצביעים על פגיעה בראש מנוע. אין שום סימנים של מעבר של מים לתוך השמן ולהיפך, המים לא נעלמים והשמן לא מעורבב במים.
האם יש למישהו רעיון מה עוד יכול לגרום לקצף לבן על פקק השמן?
בתודה מראש,