אם אתם לא מכירים חנויות באיזה חיפה אז תנו המלצה מהחנות הזאת http://www.autos-sound.net/Categorie.asp?CatID=8&Subs=8,16,17,18,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,122,179,183,190,194,105,106,107,175&page=1
שווה להשקיע עוד 1000 ש"ח בקומפננט שיתחברו למגבר ולחבר את האינפיניטי למערכת אם כן איזה לקחת?...