Jump to content

vladi7

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vladi7

  1. סאב ומגבר נמכרו . קומפוננט:600ש"ח- morel dotech ovation 6 נקנה לפני שנה יש קבלות והיה בשימוש חצי שנה
  2. UP.....
  3. סאב : 700ש"ח- תיבה+image dynamics id12 מגבר: 750ש"ח- jbl gto1004
  4. סאב : 850ש"ח- תיבה+image dynamics id12 מגבר: 900ש"ח- jbl gto1004 קומפוננט:700ש"ח- morel dotech ovation 6 הכל עם אחרויות. 0546982608 קריות, כרמיאל ומרכז.
  5. אם אתם לא מכירים חנויות באיזה חיפה אז תנו המלצה מהחנות הזאת http://www.autos-sound.net/Categorie.asp?CatID=8&Subs=8,16,17,18,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,122,179,183,190,194,105,106,107,175&page=1 שווה להשקיע עוד 1000 ש"ח בקומפננט שיתחברו למגבר ולחבר את האינפיניטי למערכת אם כן איזה לקחת?...
  6. יש לי מערכת פיוניר דנדשה ורמקולים אחוריים אינפיניטי 100 RMS http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=1555 רוצה שיהיה סאונד מדויק וחזק א]שר לחרוג קצת בתקציב ... יש לי כבר חיוט נראה לי 8 ג'יגה זה משנה משהו? עדיפות לחנויות איזור צפון(חיפה קריות נהריה)
  7. אני מעוניין לקנות רדיו דיסק סביבות ה800-1500 שקל (רצוי פיוניר) ורמקולים 500-800, על איזה דגמים אתם ממליצים? והאם אפשר לקנות במחיר הזה משהו איכותי עם סאונד חזק ושבעתיד אפשר יהיה להוסיף סאב ומגבר? היום ראיתי של פיוניר דגם פרמייר ב 1500 איך הוא? ואיזה חנויות מומלצות באיזור חיפה/קריות ? תודה תודה תודה מראש על התשובות....
×
×
  • תוכן חדש...