Jump to content

חגי מזעקי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חגי מזעקי

  1. אני נוהג על טויוטה קורולה 98 ויש לי בעיית הנעה בעיקר אחרי נסיעה ממושכת. כאשר אני מנסע להניע אין סטרטר כלל והאטו כאילו מת ( יש חשמל אך ללא קול של סטרטר )לאחר 5 דקות ההנעה חוזרת כאילו אין שום בעיה. במוסך נאמר לי שהמצבר חלש ולכן החלפנו אותו ונראה שהמצב השתפר אך לא לחלוטין אם מישהו יודע להסביר את התופעה או נתקל במקרה דומה אשמח לקבל עיצה טובה שבוע טוב!!! תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...