Jump to content

tomcz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tomcz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אני עוד מתלבט בין נוחות וחסכוניות. בגלל זה אני נותן שתי הצעות של רכבים שלא מאותה קטגוריה. השאלה היא אם אני אשלם הרבה יותר תמורת האמינות(?) נוחות של הרנו או שבסופו של דבר, עבור רכב אוטומט, ההוצאות תהינה בערך אותו דבר? תומר
  2. אם למישהו יש רעיון בקשר לרכב אוטומט, חסכוני. אני מתלבט כרגע בין דיהטסו סיריון 1.3 לבין רנו מגאן 5 דלתות (RN או RT). אם יש המלצות נוספות אשמח לישמוע. השנה שאני מחפש היא 96 ומעלה. תומר
×
×
  • תוכן חדש...