Jump to content

lovesound

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של lovesound

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הבנתי אני בסוף ילך על האבוק 15....
  2. הבנתי אותכם ורציתי 4 סאבים של פי 3 כי יש מישהו שמביא לי אותם במחיר זול מאוד.. אבל נראה אם מישהו יפרסם ביד שנייה איזה האבוק אני אוליי ילך על שניים מהם
  3. כל סאב 2 סלילים של 4 אום. רציתי לדעת אם אפשרי לחבר על מגבר סאנדאון 1500d. אני לא מעוניין בסאבים אחרים.
  4. חברה בבקשה יש מישהו שיכול לעזור לי?
  5. מישהו יכול לעזור לי לבנות תיבה פתוחה לשני פ3. אם מישהו יודע את הנפח המומלץ לסאבים אני ישמח.
  6. למכירה דאבל p3 בתיבה אתומה. מגבר מונובלוק נותן 1000rms ב1.. להציע מחירים הגיוניים בבקשה. נקנה לפני שבועיים. נמכר עקב מעבר למשהו יותר חזק. 0509323807 נאור.
  7. יש אפשרות שאחד מחברי הפורום שמגיע למפגש יביא לי את מספר הפלאפון שלו..למקרה שאני יסתבך בדרך.
  8. אהה אז לפי מה שהבנתי אם יש לי מגבר 4 ערוצים חזק ואיכותי אני יכול לבשני ערצוים להגביר את הוופרים ובשניים האחרים להגבר את הטויטר והמיד?
  9. כרגע אין לי מספיק כסף כדי להשקיע גם במערכת
  10. 1. איתמר - לא מביא כלום, סטודנט, תבינו. 2. איציק - 60 פיתות בערך, נראה לפי ההיענות. 3.גורל - בשר ושתיה 4. Mashiah - דוד- מביא כמה בשרים אולי גם שתייה. 5.אסיף-נראה כבר מה נביא 6. צביקה - shorlakk, בשרים, שישיית קולה, מגן אוזניים [בגלל הטוויטר של הסינפוני] 7.מקס-מביא שתייה 8.דני - בשרים + מלקחיים ושאר כלים למנגל (כן כן, למדתי את הלקח על בשרי פעם שעברה). 9.נאור-lovesound מביא בשרים
  11. ולגבי המחשבון נפחים אני צריך להוסיף 2 ס"מ בנוסף בשביל הרוחב של העץ נכון?
  12. בכיף אני במפגש הקרוב שיהיה במרכז אני יבוא..
×
×
  • תוכן חדש...