Jump to content

ברטלוצ'י

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ברטלוצ'י

  1. שלום. יש לי רמקולים אחוריים של פיוניר, אני לא יודע בדיוק דגם, אבל אני מאוד מבסוט מהם, שומעים טוב והבאס חזק. בהתחלה חשבתי לקנות סט רמקולים, קדמיים אחורים, טוויטרים (שאין לי מושג מזה ) ופאנל. אבל הגעתי למסקנה שחבל לבזבז הרבה כסף בטח שאני לפני גיוס, אז אני שוקל לקנות סאב וופר לרכב. אני צריך משהו טוב בסביבות ה500-600 שקל, מומלץ כמה שפחות ויותר איכותי (תימני חסכן מה אני יעשה חח). עכשיו יש לי כמה שאלות, סלחו לי על זה שאני בור בדברים האלה. 1. מה ההבדל בין מגבר לסאב? 2. האם דרך הסאב יכול לשמש גם כרמקול ולא רק לעשות בומים (חח ככה אני קורא לזה).. 3. כמו שאמרתי יש לי רמקולים אחורים דיי טובים, אז מה כדאי לי להוסיף שהעוצמה תהיה חזקה יותר ועם באס חזק ואיכותי יותרר. תודה לעוזרים ושוב סליחה על הבורות שלי אגב אני חדש :]
×
×
  • תוכן חדש...