Jump to content

Carter.g

  • הודעות

    281
  • כאן מאז:

הנקודות של Carter.g

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. פשוט כיף לקום בבוקר ולקרוא כאלו שרשורים. לעניין, תתקשר ותשאל כמה יעלה להוסיף את עצמך לפוליסה. אתה לא צריך לבטל, יעלה לך כמה מאות שקלים להוסיף את עצמך לחודש.
  2. Carter.g

    ביטול דו"ח חנייה

    אין לי בעיה לשלם את הדוח אם הדוח מוצדק, אבל משום מה יש לי הרגשה שמנסים לעשוק אותי פה. עד היום לא שמעתי על אדם בודד אשר קיבל דוח כאשר היה ברכבו. כיצד הפקח אמור לדעת אם הרכב נעצר כדי לבדוק משהו או כדי לאסוף מישהו? כל אלו מצבים שקורים בחיי היום ויום, ואין לי שמץ של ידע או מושג שהם אסורים על פי חוק.
  3. לפני כחצי שעה, הייתי באור יהודה עם חבר. ירדתי מהאוטו, כאשר החבר ברכב, ובדיוק כשחזרתי פקח הדביק את הדו"ח על הרכב. הגעתי לפקח, אמרתי לו את הדברים האלו, וזה אמר שהוא לא שם לב ואם זה המקרה אז שאני אתקשר לטל' מספר 03-5334007 ואבקש לביטול הדו"ח. הוא נתן לי רק את שמו הפרטי לצערי הרב, כך שאינני יודע כיצד לאתר אותו. איך אוכל לבטל את הדו"ח? הרכב לא הוחנה, ויתרה מכך הוא אינו הפריע לתנועתם של רכבים אחרים במגרש החנייה. אני מצרף תמונה של מקום האירוע בשביל הבנה. *השרטוט הוא כמעט אחד לאחד, יש כמה מטרים מעבר בין האיזורים המסומנים. תודה רבה.
  4. בשביל מה גישה כזו מגעילה? הבחור בא לפה ומתלונן, בצדק, שלא אישרו לו את המידה שאמורה להיות מאושרת. הרכב שלו אמור להגיע עם ג'אנט 14, ועד כמה שזכור לי הדגם היותר "מפואר" הגיע עם 15'. איפה בדיוק הבעיה אם הונדה אישרו את התקן הזה? הבוחן פשוט אטום ובור, זוהי לא אשמתו של הבחור.
  5. אשמח לדעת בפרטי מהו המחיר שאיתו סגרת את אסף שמיר כעורך דינך.
  6. נושא בעייתי, אבל בגלל שקיבלת דו"ח על רעש מהרכב ולא על רעש במקום ציבורי אני מאמין שתוכל לבטל אותו. אביב 05', לגבי דו"ח אני לא בטוח, וגם לגבי השעות. אבל הוא יכול לסגור לך את המסיבה או מה שלא יהיה.
  7. שאלה חשובה - מה השעה הרשומה בדו"ח? כמו כן, איפה קיבלת את הדו"ח בדיוק? בסביבת מגורים? במקום פתוח?
  8. ולד, שכחת לסמן את האי מתן זכות קדימה שזה סעיף יותר קריטי. נהיגה בקלות ראש - אני מאמין שזה לא יישאר ככה, זה לא סעיף נכון והוא אמור להיות מבוטל, או לפחות לרדת לנהיגה בחוסר זהירות. תודה לשאר ! למישהו יש חוות דעת על עו"ד שהם סלומון?
  9. בלי מדידה קבילה של עוצמת הרעש שעוברת את הקבוע בחוק אתה לא יכול להיות מואשם בסעיף כזה. על השלט שלך אתה תקבל במקרה הכי חמור 100 ש"ח קנס בלי נקודות עד כמה שאני זוכר, אבל אני לא בטוח. שלח בקשה לביטול הדו"ח, היה פה בחור שקיבל את אותו הדו"ח וישר הלך לבטלו.
  10. כאשר אני מייצג את עצמי אני ההגנה, או שמא אני טועה? בלי קשר, אני מוכן לקבל עונש רציונלי. חצי שנה שלילה בלי לעשות טסט חוזר או תיאוריה חוזרת אני אקח בלי לחשוב. אני יודע שעשיתי משהו לא נכון, משהו מוטעה ועל טעויות משלמים. אני בספק שבמשפט אצא בפחות. אגב, הערכות מחיר לגבי עורך דין יש פה למישהו? מספר של עורך דין שמתמחה בתחום?
  11. שלילה לא הייתה, לא אפרט למה. תביעות התעבורה במשטרה, היכן ממוקם הדבר? צריך לקבוע פגישה או משהו, או פשוט לגשת ולקחת מספר בתור (אם קיים)? החקירה נגדי הייתה במשטרת כפר סבא(מחוז שרון?) עד כמה שזכור לי. לשם אני צריך לגשת?
  12. לא, לצערי עוד לא לקחתי עורך דין. אין לי שום אפשרות להגיע לעיסקת טיעון במקום משפט? הבנת ממקורבים שהמשטרה מעבירה את המידע לידי התביעה ולפעמים אף מוסיפה חלק שבו הם מבקשים או מציעים להגיע לעסקת טיעון עם ההגנה. והבנתי שבמקרה שלי נרשמה הערה כזו, או שהודיעו לתביעה להגיע לעסקת טיעון. השאלה היא איך אני פונה אל התביעה בקשר לעסקת טיעון? אני לא אסתכן בלגשת אליהם. כמו כן, המלצה כלשהי על עורך דין תעבורתי שמתעסק בנושא?(נהגים חדשים ותאונות עם נפגעים?)
  13. רציתי לדעת, בסוף חודש מאי הקרוב אני צפוי לעמוד למשפט. הסעיפים בהם הואשמתי יחסית חמורים(נהג חדש עם וותק של שנה - נהיגה בקלות ראש, תאונה עם נפגעים שעדיין אני לא מבין על מה ואי מתן זכות קדימה). מפה ומשם הבנתי שאני יכול ללכת לעסקת טיעון, לא שכדאי לי אלא שאני יכול. השאלה היא איך זה מתבצע? למי אני פונה ולאן אני מגיע? תודה רבה.
  14. הייתי מעורב בתאונת נזק בלבד של 2 רכבים, הנהג השני הלך לקופת חולים והוציא טופס שהיה מעורב בתאונת דרכים ועל כן התאונה הוגדרה תאונה עם נפגעים.
  15. אני לא מקנא במי ששרף לך את האופנוע, או במילים אחרות - אם מקרה דומה/זהה היה קורה לי, הבנאדם לא היה מהסס ועובר לאיזור מבודד כדי שאני לא ארדוף אותו.
×
×
  • תוכן חדש...