Jump to content

huychik

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של huychik

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום . אני נהג חדש ולא כל כך מבין ברכבים .. דיברתי עם כמה חברים שלי בקשר לרכישת רכב ואחד מהם הפנה אותי לפורום זה . אז כפי שאמרתי אני נהג חדש מעוניין ביעוץ לרכישת רכב בתקציב של עד 40K . אני רוצה אוטומט וכזה כקל לתפעול מבחינה טכנית כי גם בזה אני לא כל כך מבין . תודה מראש אביחי.
×
×
  • תוכן חדש...