Jump to content

Ghostrider

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ghostrider

  1. שכחתי לכתוב ידני
  2. רציתי לדעת איך הרכב הזה ספיציפית בשנתון הזה(1995)-1.6 בנזין והאם הוא די יקר לתחזוקה(עלות תיפולים,להשיג חלקים,דלק) יש לו איזה "מחלות" ספציפיות?
  3. טוב אז לי 3 הצעות: 1: דייהטסו אפלאוז 1993 ידנית 1.6 אם 180000 ק"מ 2: יונדאי אקסנט 1995 ידנית 1.4 אם 180000 ק"מ שתי המכוניות באותו המחיר 9000 ש"ח או שישי את פיאט פונטו 1996 ידנית 1.1 180000 ק"מ ב7000 ש"ח מה עדיף ויותר זול לתחזוקה? האוטו לנהג חדש.
  4. אני נהג חדש ואני רוצה לקנות רכב גם שיהיה למשפחה כי זה האוטו הראשון שיהיה למשפחה,אני הולך לאוטו שי בראשון לציון אז השאלה שלי היא איך הם אמינים?שווה לקנות אצלהם?הם לא "שקרנים" או משהו כזה? תודה לעונים....
×
×
  • תוכן חדש...