טוב אז לי 3 הצעות:
1: דייהטסו אפלאוז 1993 ידנית 1.6 אם 180000 ק"מ
2: יונדאי אקסנט 1995 ידנית 1.4 אם 180000 ק"מ
שתי המכוניות באותו המחיר 9000 ש"ח
או שישי את פיאט פונטו 1996 ידנית 1.1 180000 ק"מ ב7000 ש"ח
מה עדיף ויותר זול לתחזוקה?
האוטו לנהג חדש.
אני נהג חדש ואני רוצה לקנות רכב גם שיהיה למשפחה כי זה האוטו הראשון שיהיה למשפחה,אני הולך לאוטו שי בראשון לציון אז השאלה שלי היא איך הם אמינים?שווה לקנות אצלהם?הם לא "שקרנים" או משהו כזה?
תודה לעונים....