Jump to content

סטרלינג מוס

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטרלינג מוס

  1. היי אני מתכנן לרכוש בקרוב סוזוקי סוויפט חדשה וברשותי אייפוד שברצוני לחבר ולשמוע בה אך לצערי אין בה כל חיבור נראה לעין לחיבור המכשיר למערכת הרכב האם יש איזשהו פתרון לבעיה? או לחילופין האם ישנה אפשרות להתקין בנוסף לרדיו האינטגרלי רדיו נוסף? או אולי להוסיף מגבר עם כניסות נוספות? מה עושים?
×
×
  • תוכן חדש...