Jump to content

גיא_לוי

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גיא_לוי

  1. אוקי אבל איך אני משנה את האום במגבר? שהוא יהיה על 2 או 4. והינה אתר שרושם מפרט טכני על הסאב כמו שלי תוכל להיסתכל ולראות ותגיד לי מה אתה אומר מה אני יכול לעשות תודה רבה http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=207
  2. אממ לדעתי kicker cvr 12 יש לי אותו גם סאב מפלצת
  3. רגע כאילו אני תמיד מחבר אותו על שתי ערוצים והוא מקבל 220 ואם אני יחבר כול סליל בניפרד הוא יקבל 220 בסליל אחד ובסליל שני 220 ואני יחליש קצת תעוצמה *** תעוצמה = את העוצמה *** אבל זה אפשרי?
  4. שלום לחברי הפורום. יש לי מגבר של infinity והדגם שלו הוא "7541a", איך שאני יודע המגבר שלי אמור לספק עוצמה של 110rms ל4 הערוצים שהוא מוציא. ויש לי סאב וופר של kicker והדגם שלו הוא "cvr12" ואיך שאני יודע הוא אמור לקבל הספק של 400rms. עכשיו מה שאני רוצה לדעת זה אם אני יכול לחבר את הסאב וופר למגבר ושהסאב יקבל מהמגבר את ההספק של 400rms ואם כן אז איך אני עושה את זה? ואם לא מה אני יכול להוציא מהמגבר הזה שיתן לסאב כמה שיותר?. תודה רבה לעוזרים
  5. שלום לחברי הפורום. מקווה שעכשיו זה יהיה בסדר. יש לי מגבר של infinity והדגם שלו הוא "7541a", איך שאני יודע המגבר שלי אמור לספק עוצמה של 110rms ל4 הערוצים שהוא מוציא. ויש לי סאב וופר של kicker והדגם שלו הוא "cvr12" ואיך שאני יודע הוא אמור לקבל הספק של 400rms. עכשיו מה שאני רוצה לדעת זה אם אני יכול לחבר את הסאב וופר למגבר ושהסאב יקבל מהמגבר את ההספק של 400rms ואם כן אז איך אני עושה את זה? ואם לא מה אני יכול להוציא מהמגבר הזה שירים לפחות את הסאב?. תודה רבה לעוזרים ומקווה שהפעם רשמתי טוב
  6. יש לי הונדה אקורד שנת 96 מנוע 2200 ואני רוצה לדעת כמה כוח סוס יש לאוטו שלי ולא רשום ברישיונות איך אני בודק? תודה רבה לעוזרים
  7. יש לי הונדה אקורד שנת 96 מנוע 2200 ואני רוצה לדעת כמה כוח סוס יש לאוטו שלי ולא רשום ברישיונות איך אני בודק? תודה רבה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...