שלום רב,
לאחרונה כאשר ביקשתי לחדש רשיון נהיגה , הסתבר לי שעומד נגדי קנס, על עבירת מהירות (מצלמה) .
הקנס משנת 2005, ומעולם לא הגיע אלי !
באותה שנה היה ברשותי רכב ליסינג .
החברה שבה עבדתי נסגרה ונרכשה ע"י חברה אחרת חודש לאחר תאריך רישום הדו"ח.
פוטרתי מעבודתי בעקבות סגירת החברה (2005), וכן סביר שהדו"ח הגיע לחברת הליסינג וממנה לחברה החדשה.
לא יודע איך, אך כנראה שחברת הליסינג או החברה "החדשה" מסרו את הפרטים שלי כמבצע העבירה , שכן הרכב היה רשום באותה התקופה על שמי.
כעת מחיר הקנס הגיע ל 1300ש"ח ~ ולא רוצים לחדש לי את רשיון הנהיגה עד אשר אשלם את הקנס.
אשמח לעצות