שלום לכולם,
לפני מספר חודשים קנינו מאזדה 2 חדשה. לפני כמה שבועות, במהלך נסיעה, הבלמים חדלו לעבוד. זה קרה פעמיים, כאשר בפעם השניה זה גרם להתנגשות עם משאית.
הבעיה הזו אינה קבועה ואינה מופיעה ככה סתם, ומאזדה מתכחשים אליה לחלוטין ומתעקשים שהבלמים בסדר. כרגע, איננו יכולים להשתמש ברכב מחשש לחיינו בעוד מאזדה מתעקשים שאנחנו הוזים.
קראתי לפחות על אדם אחד נוסף שזה קרה גם לו. האם יש כאן אנשים נוספים שזה קרה להם? אם כן, אודה לכם מאד אם תצרו קשר בכתובת
[email protected]. אני משוכנע שמדובר בבעיה אינהרנטית במודל הזה של מאזדה, ונחוש להוכיח להם זאת, לפני שאנשים יהרגו.
תודה,
אלעד