אני נוהג בפאסאט 1800 טורבו. גיר טיפטרוניק. כאשר אני מחתחיל בנסיעה ומגיע למהירות של כ-42 קמ"ש המכונית מבצעת מין רעידה קצרה של שתי שניות שעוצמתה משתנה מפעם לפעם. לפעמים בכלל לא. גם במהירות של כחמישים קמ"ש. שוב: לא תמיד אך פעמים רבות. במוסך לא יודעים בדיוק על מה לשים את האצבע אך לאחר נסיונות שונים הוחלט שמדובר בגיר ושלא כדאי לגעת. כמה להערכתכם יכול לעלות תיקון שכזה והאם אי טיפול עלול לתקוע אותי באמצע הדרך.