Jump to content

AmeerM

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AmeerM

  1. שלום לכולם, אחרי חיפוש בפורום, לא מצאתי את מבוקשי בדיוק לכן מבקש את עזרתכם, קניתי רכב פולו נת 2000 גיר אוטומט לפני שבוע, הרכב עבר בדיקה שהייתה ברובה תקינה. האוטו נקנה לפני שבוע וחצי, אתמול פתאום שבאתי לחנות את האוטו הרגשתי שההגה רך מאוד, הרבה יותר מהרגיל, היום שמתי לב במהלך הנסיעה שאם אני רוצה לפנות שמאלה למשל בזווית 90 אני צריך לעשות כמעט שני סיבובים שלמים בהגה במקום סיבוב אחד או פחות קודם, בכלל ההגה מאוד רך ומסתובב הרבה יותר יחסית לקודם בשביל לעשות אותה פניה. היום בערב עשיתי כיוון פרונט, הייתה סטיה קלה אבל זה לא החזיר את המצב לקדמותו, התייעצתי עם מכונאי (לא מומחה לוולקספאגן) ואמר שאין בעיה (לא נהג באוטו), אבל אני מרגיש את השוני הזה. מה זה יכול להיות? האם זה עולה הרבה כסף לתקן? (יש לציין שזה אוטו ראשון שלי לכן אני מעט לחוץ ) תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...