Jump to content

shahardan

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shahardan

  1. יש לי בעיה בגיר אוטומט באמצע נסיעה הרכב הפסיק לנסוע ונהג אחר ציין בפניי שאור הרוורס דולק כשאני עדיין נמצא ב"דרייב" הרכב עמד במקום ולא זז רק כשילבתי להילוך אחורי הרכב נוסע לאחור אך כשאני משלב ל"דרייב" או הילוך 3 הרכב לא מגיב ועומד במקום כאילו אני נמצא בהילוך סרק. האם מישהו מכיר את הבעיה ? ומה הטיפול שצריך לבצע, וכמה היא עלות התיקון? ***הוקטן הפונט הצעקני, נא להקפיד על פונט סטנדרטי - הנהלת הפורום****
×
×
  • תוכן חדש...