ואלה תודה. הסאב עובד כרגע עם מגבר טוקסי 2 ערוצים ב4 אוהם. שווה לי להביא מגבר ולרדת ל2 אוהם כאילו יהיה שינוי משמעותי? ואם כן אז איזה מגבר מבין ה 2 שהמלצת עדיף יותר?
יש לי סאב של חברת DUB בהספק של 800w ו 400rms , הסאב יכול לרדת ל 2ohm .
על איזה מגבר הייתם ממליצים בטווח מחירים של עד 700 ? ( מגבר שיעבוד ב 2ohm )
המגבר יעבוד לבד על הסאב אז הוא יכול להיות רק 2 ערוצים.