Jump to content

Ploni_Almoni

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ploni_Almoni

  1. את האמת לא שאלתי....אבל לדבריו אחריות לשנה אצל היבואן ואני מצטט..חח.. אם היבואן הוא אוטופרט...אז כנראה שכן...אבל אני יבדוק...
  2. אם אכן מדובר באחריות של היבואן סימן שהמוצר אמיתי ( ואז ברור ששווה לי לקנות ממנו..) בדיוק בגלל זה אני מתלבט...
  3. קודם כל שלום לכולם ותודה מראש על העזרה... אז ככה : אני מעוניין לקנות מגבר...לאחר כמה הצעות מחיר הבנתי שמחיר השוק של הרוקפוקד 501X הוא בערך 1650 שקלים... עשיתי פה חיפוש וראיתי את התגובות בקשר למגבר...החלטתי שאני רוצה אותו.. בדקתי עוד קצת והגעתי להצעה מעניינת...בתחנה מרכזית ישנה... הבחור הציע לי את המגבר (רוקפורד 501X ) חדש באריזה+אחריות לשנה אצל היבואן וזוג רמקולים 6X9 של פיוניר 400W +התקנה במיצובישי כריזמה ( שלא הותקן בא מגבר עד עכשיו ) כל זה במחיר מפתיע של 1600 שקלים...ולדעתי אפשר עוד לרדת איתו טיפה.. בקיצור אני בהתלבטות....כי מצד אחד תחנה מרכזית... מצד שני מחיר שאין להשיג יותר זול ממנו...והתקנה...ואחריות לשנה... אז....מה אתם אומרים ? ללכת על זה בתחנה מרכזית ישנה ? יש אפשרות לבדוק אם האחריות אמיתית ? ( הוא אומר שאחריות לשנה אצל היבואן ) ממ....אשמח לקבל תשובות...וממש ממש תודה מראש !
×
×
  • תוכן חדש...