Jump to content

yoelcohen

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yoelcohen

  1. שלום יש לי פג'ו 307 שנת 2003 עם רדיו דיסק וצ'ייג'ר מובנים. אני רוצה להתקין מגבר וסאב ברכב אבל שמעתי שיש איזה בעיה עם הרדיו דיסק המקורי ורציתי לשאול אם צריך להחליף אותו או שאני יכול להקין את המערכת עם הרדיו דיסק המקורי?
×
×
  • תוכן חדש...