Jump to content

odedceder

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי odedceder

  1. אנחנו משפחה שרוצה לטייל בדרום אירופה. מאחר ואנחנו מחזיקים (ונקרעים) שני רכבים פרטיים חשבנו להשיט אחד מכלי הרכב לאירופה בקיץ ולטייל. ברור שזה לא לגמרי משתלם אבל בגלל האפשרות לקחת ציוד קמפינג מהארץ ארוז ברכב, נשמח לשמוע ממי שכבר עשה דבר דומה. נסיתי לברר אצל רוזנפלד בחיפה(חברת ספנות) לגבי לוחיות הזיהוי שיהיו על הרכב (אנטישמיות אתם יודעים..) וגם בממסי אבל אף אחד לא יודע. בפורום למטייל בישרו לי שבירדן ומצרים זה קיים(את זה כבר ניסיתי) אבל השאלה מה קורה ביוון, איטליה, קרואטיה, אלבניה וספרד. תודה, הצדרים.
×
×
  • תוכן חדש...