assaff_the_1
-
הודעות
32 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי assaff_the_1
-
שלום יניב אני מעוניין לדעת אם יש לך עדיין קשרים לגבי הגג אני מחפש גג אופן אייר לפולו שנת 98
-
שתי סאבים למכירה T4 וגראונד זירו שתיים חזקים במיוחד
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך מכירה - אודיו
הקפצה מחירים גמישים הצעות בפלאפון -
שתי סאבים למכירה T4 וגראונד זירו שתיים חזקים במיוחד
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך מכירה - אודיו
בקפצהה .... -
סאב T4 חזק מאוד 900 RMS כימעט ולא עבד עובד כחדש RMS POWER (WATTS) : 900 VOICE COIL DIAMETERS (INCHES) : 3.0 MAGNET WEIGHT (Oz.) : 200 FREQ. RESPONSE (Hz) : 25 - 1.7k Fs (Hz) : 36.5 Qes: 0.414 Qms: 3.584 Qts: 0.371 Vas (Ft3) : 1.03/29.27 liters Xmax (INCHES) 0.63 SPL (dB) : 89 HOLE SIZE (INCHES) : 11.25 WOOFER DEPTH (INCHES) : 6.1 RECOMMENDED ENCLOSURE (Ft3) : Ported 2.2 RECOMMENDED ENCLOSURE TYPE : Vented AEROPORT DEMENSIONS (INCHES): 4 x 7.5(1) Cast Aluminum Basket Dual 4-Layer, 1-ohm Voice Coils Cloth Laminated Paper Cone with MD6 coating Stone Gray Finish with Diamond Cut Edge Hi Arc, High Excursion Surround Chrome Plated Back-plate Low Carbon Top and Pole Piece Triple Stacked Magnet Structure Vented and Extended Pole Piece Black Progressive Roll CONEX Spider Woven Tinsel Leads Gold-Plated Binding Posts BAEISV Hybrid Voice Coil Former C- Lock Rubber Gasket Rubber Magnet Cover Wood Packing Crate with Chrome Appointments Priced per Speaker Subwoofers are usually sold as a single unit unless otherwise noted. Authorized Internet Dealer מחיר 750 ש"ח אין סאבים כאלה בארץ סאב גרואנד זירו 1000 RMS סאב במצב טוב כחדש מוכר אם תיבה מקורית Subwoofer: 1 x GZRW 30SPLenclosure: front-basstunnel enclosurepower handling: 1000 WRMS dimensions w x d x h: 650 x 380 x 420 (300) mm 25.6" x 15" x 16.5" (12")volume: 58 liter / 2.05 cu. ft. net others:Black high gloss plexiglass front מחיר סאב כולל תיבה 1600 הפלאפון שלי 0506895089 אסף מי שיקנה את שתי הסאבים יקבל אותם במחיר 2000 ש"ח
-
סאב חזק במיוחד לאוהבי SPL מוכר עקב שידרוג למשהו יותר חזק אני מוכר את הסאב ב700 ש"ח מוכר גם מגבר לנזר וייב 436 רוצה עליו 350 לפרטים אסף-0506895089
-
הסאב דורש תיבה של 42 ליטר אם פורט עגול אם יש מישהו שיודע איך אפשר להשיג מידות לתיבה הזאת כי באתר החברה לא נותנים שום מידע
-
שלום לכולם עזרה לגבי HU פיוניר AVIC-Z1
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של YaMaHa R-1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ברכב שלי היתה לי גם ביעה כזאת חיברתי את הכבל של הארקה שלו לגוף של האוטו שתמיד יהיה מינוס וזה נתן לי ליראות סרטים תמיד לא היה לי מכשיר כמו שלך -
הקפצה.... המחיר ירד ל650
-
אני לא יודע למה מנורה ביקורת תמיד פועלת לי במגבר גם שהכל מכובה המגבר הוא הייפוניקס ברוטוס 1608 תודה לעוזרים
-
מבקש יעוץ לקבי חיווט מגבר hifonics
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן אני הולך לחבר מגבר או של 4 או של2 כרגע לא יודע -
מבקש יעוץ לקבי חיווט מגבר hifonics
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חברה מישהו יכול לעזור לי בבקשה תודה לעוזרים -
שלום ותודה לעוזרים כניראה מחר אני מיתחדש במגבר הייפוניקס 1610 d אני רוצה לדעת איזה חיווט ממוצל ואיזה פיוז אני יצטרך בין המצבר למגבר
-
מישהו יכול לעזור?
-
שלום חברה יש לי סאב סאונד סטרים T4 12 אינץ ואני רוצה לדעת איזה גודל תיבה אני צריך ואיך ליבנות את הפורט תודה לעוזרים
-
רדיו דיסק תוצרת pilot נגן DVD פילוט בעל מסך מגע 16:9 צבעוני 3" TFT LCD רחב (WIDE ) הספק 4X45 וואט קורא תקליטורי DVD/VCS/MPEG4/DIVX/CD/CD-R קורא MP3/WMA קריאת תמונות JPEG BLUETOOTH מובנה, חיוג על גבי צג המסך וניהול שיחה דרך מערכת השמע ברכב. ממשק USB וקורא כרטיסי זיכרון SD/MMC כללי: נגן DVD פילוט בעל מסך צבעוני 3" TFT LCD רחב (WIDE) מסך מגע 16:9 פנל נופל עם שליפה לאחסנה בקופסת מגן BLUETOOTH מובנה, חיוג על גבי צג המסך וניהול השיחה דרך מערכת השמע ברכב. תמיכה בהקרנת דיסקים בתצורת PAL/NTSC/AUTODVD 3 מצבי אפקטי סאונד: ROCK/POPS/CLASS 4 הגדרות תצוגות רקע שלט רחוק תפריט הגדרות ידידותי למשתמש חיבורים: כניסה בחיבור A/V AUX משופרת לתצורת שמע גבוהה מהרגיל יציאת קדם מגבר RCA לחיבור מגברים חיצוניים 2 יציאות שמע אנלוגיות שמאל/ימין לחיבור לכניסות מכשירים חיצוניים ממשק USB חריץ לכרטיסי זכרון SD/MMC כניסת חשמל דרך המצת הרכב חיישן IR חצוני עבור השלט רחוק תמיכה בחיבור מצלמה בתצוגת במסך מגיע באריזה מקורית אם שלט ואחריות ניופאן לפרטים 0543044409 מחיר: 750 ש"ח
-
אם נגיד הרדיו דיסק שלי מוציא רק 2 וולט האם יש מכשיר שמעלה את העוצמת היציאה למגבר ואם כן איזה אתם ממליצים
-
כמה שווה מגבר כזה יש שניה והאם הוא ישמש טוב כמנובלוק לT4
-
חברה אני מרוצה מאוד מהסאב למרות שמהמגבר כרגע הוא לא מונו בלוק ומגבר חרא עודמעט יגיע השלב של המונובלוק
-
האם הוא טוב ושווה את ה800 שקל
-
מבקש יעוץ האם הסב הזה טוב ושווה השקעה ל 800 שקל הסאב 900RMS
-
אני צרך עזרה האם לפי המפרט את יכולים להגיד לי אם הסאב הזה טוב Sensitivity: 98.2 dB RMS Power Range : 750 Watts Peak Power Handling: 2000 Watts Impedance: 4 Ohm Low Frequency response: 35 H High Frequency Response: 1400 Hz Diameter: 12 Inch Max: 2000 Burst RMS (watts): 750 Magnet Wgt. (oz): 192 Xmax: 0.565" SPL: 98.2 Primary Enclosure Style: Ported Frequency response: 25-1.4kHz Mounting hole size: 11.25" Woofer depth: 7.25" Recommended enclosure: 1.5 Recommended enclosure type: vented Cast aluminium basket Large -roll foam surround Dual stacked magnet structure Aluminum voice coil former Extended back-plate with Aero-Vent Stitched tinsel leads Spring loaded push terminals Rubber gasket Rubber magnet cover 1 Year Autosounds4less Warranty
-
גםשאני התכנתי רדיו DVD זה עשה לי אבל חיברתי את הכבל לבורג שדל הרדיו דיסק כאילו שזה מינוס
-
יעוץ בקנית סאב קיקר l7
assaff_the_1 פרסם הודעה בנושא של assaff_the_1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני הולך להגביר אותו אם מגבר איפוניקס זה המפרט שלו Brutus BXI Single-Channel Monoblock Super-D Class Car Amplifier 4 ohms: 550 watts x 1 chan. RMS 2 ohms: 1100 watts x 1 chan. RMS 1 ohm: 1600 watts x 1 chan. RMS -
אני כנראה מזמין סאב קיקר l7 אני לא יודע איזה כדי להביא שתי סלילים של 2 אום או של 4 אום אני
