Jump to content

shaycohen

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaycohen

  1. אהלן, למרות שהנושא הזה כבר "נטחן" לאורך השנים, אני רוצה לשאול כמה שאלות ועל הדרך לוודא שלא השתנו\התגלו דברים מאז הפוסטים האחרונים על הרכבים הללו. אז קודם כל, אני מחפש רכב שישמש אותי לעבודה. אני עומד לפני פרוייקט בנייה\שיפוץ של כמה חודשים טובים וטנדר צמוד זה אחד התנאים הראשונים. "על הדרך" אני כבר הרבה שנים פוזל על טנדרים בתור רכב שטח. התקציב דיי נמוך (בגלל זה השנתון נמוך) סד"ג של 20,000 ש"ח אני *מאוד* לא אוהב רכבים משופרים ובטח לא כאלה שמשופרים בהגזמה. אם תקופת השיפוץ תסתיים ואני אראה שאני מסתדר טוב עם העניין של שטח ורכב "כזה" כרב יומיום, אני כבר מעדיף לקחת את הזמן+כסף ולשנות\לשפר את הדברים שאני מוכרח. בכל מקרה, לכרגע, אני מחפש רכב ששופר\שונה כמה שפחות, בעיקר בכל מה שקשור למנוע ו"איברים פנימיים". שאלה 1: רוב הרכבים שמפורסמים כרגע הם עם מנוע טורבו-דיזל. זה לא המנוע\התצורה המקוריים, נכון ? אם לא, האם אני צריך לדאוג מהנושא או לבדוק דברים ספציפיים בעניין הזה ? שאלה 2: האם יש שיפורים\תוספות שידועים ככאילו שבשום פנים ואופן לא עושים בעיות, כאלו שאני לא צריך לפסול אותם ? (אני בד"כ מדלג על מודעות שמצויין בהם שמיליון דברים שופרו) תודה רבה ! שי
  2. תוך כדי נסיעה עם כמות דלק קטנה, המנוע התחיל "לגמגם", נשמע כאילו פעימה אחת מתפספסת בכל פעם. אחרי מילוי דלק המנוע עדיין מגמגמם. גם אחרי הכנסה של תוסף והחלפת שמן - עדיין מגמגם .. יש למישהו רעיון איך לטפל בבעיה ?
  3. אהלן, אני שי כהן, גר בתל אביב ובעל חברה ליעוץ בתחום המחשוב הארגוני. אני נוהג בNC שקיבלה בשבוע האחרון שיפורים קלים (פליטה והקשחה) ונהנה מכל רגע
×
×
  • תוכן חדש...