הנה הפרטים:
יונדאי אקסנט 2006 , יד ראשונה מליסינג , 77 אלף קילומטר , מנוע 1600 , אוט'
סכום 53 אלף ש"ח , בכל מקרה רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרכב הזה?
השימוש שלנו ברכב לא גבוה במיוחד בעיקר ברוב הזמן נסיעה מx לy.
זה בעיקר לאבא שלי משום שהוא קצת אדם מוגבל בהליכה וזקוק לאוטו במיידי.
אנחנו משתדרגים משרייד 88 ככה שמבחינתנו ההתקדמות היא רצינית אבל אשמח לדעה שלכם ולמביני עניין בכל הנוגע לבטיחות , אמינות , וכל השאר מסביב. כמו כן רציתי לדעת כמה כוכבי בטיחות יש לה.
תודה מראש!
בכל מקרה התקציב שלנו עומד על 50 אלף ש"ח , אם יש המלצות.. אשמח לשמוע אבל אנחנו די נעולים על היונדאי.