היי,
אני בוחן טויוטה קורולה 1999 SUN, מחיר מחירון 64000 המוכר מבקש 58000.
נסעתי ברכב, הוא לאוזן הבלתי מקצועית בעליל שלי הוא נשמע שקט מאוד, ההילוכים עוברים חלק, אין עשן שחור מהאגזוז והכל נשמע תקין.
המוכר הצהיר שהאוטו עבר תאונה אחת בבגאז' ללא פגיעה בשאסי, הוא הציג דו"ח בדיקה שעשה לדבריו מיוזמתו (למרות שאחרי ששאלתי בטלפון אמר לי שלא נעשה עדיין בדיקה לאוטו), הדו"ח מכיל את הדברים הבאים (סליחה מראש):
רעשים במנוע + מגלגלות ואביזרים, סימני קורוזיה בין ראש מנוע לבלוק, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, רשת מצנן פגומה.
חופש ונקישה בתיבת הגה, הגה קשה.
תיקוני תאונות בגוף הרכב, תיקונים בתא מטען.
הוחלפו חלקי מרכב מחוברים עם ברגים.
מעיכות בקורות תחתית, תיקונים במרכב.
בלימה לקויה, לפרק גלגלים לבדיקה.
מתנע פגום - רועש, להחליף מצבר.
נקישה בשילוב בהחלפת הילוכים, שמן כהה שחיקה בדסקיות הילוכים, רעש מסיבי בגלגלים.
מה ת'כלס אומר כל הבלה בלה הזה לאדם חסר השכלת רכב לחלוטין כמוני?
האם כדאי לקנות את הרכב למרות זאת ואם כן באיזה מחיר?
תודה רבה מראש, אתם עושים עבודת קודש