Jump to content

maroon

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי maroon

  1. אני התקנתי את המערכת של ענאן. לא צריך אותה פירמה אבל יש לו קומפוננט של הרץ אנרג'י ויש לו 6/9 של הרץ 90 אר אם אס והALPINE F300 לא מספיק להם הוא רוצה רוקפורד 4 ערוצים P450.4 זה יספיק וגם זה יותר יפה שני מגברים אותה סדרה
×
×
  • תוכן חדש...