שלום, נהגתי עד היום בפולו 1600 סמ"ק, אני מתלבטת אם לרכוש את הסיריון 1300 סמ"ק.
בנסיעה הרגשתי שקשה לאוטו להאיץ, האם זה בגלל שהנפח מנוע קטן יותר ואני לא רגילה אליו,
או שככה הסיריון???
אני אודה למי שיכול לייעץ לי ואולי להציע לי סוג אחר של מכונית יפנית קטנה , מכיוון שאין לי הרבה נסיון עם מכוניות אחרות
תודה!!