Jump to content

נהגת מגונדרת

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהגת מגונדרת

  1. אני מחפשת רכב שלא דורש הרבה מבחינת טיפולים ,מחזיק טוב הרבה שנים לא זולל דלק ,נפח 1600 לא גדול מדי התקציב בסביבות ה-75,000 חשבתי על מזדה 3, מה אתה אומר?
  2. שלום, נהגתי עד היום בפולו 1600 סמ"ק, אני מתלבטת אם לרכוש את הסיריון 1300 סמ"ק. בנסיעה הרגשתי שקשה לאוטו להאיץ, האם זה בגלל שהנפח מנוע קטן יותר ואני לא רגילה אליו, או שככה הסיריון??? אני אודה למי שיכול לייעץ לי ואולי להציע לי סוג אחר של מכונית יפנית קטנה , מכיוון שאין לי הרבה נסיון עם מכוניות אחרות תודה!!
×
×
  • תוכן חדש...