אהלן חבר'ה, קניתי לפני חודש בערך איביזה FR חדשה שצריכה להגיע אוטוטו....
רציתי לשאול אתכם, איפה אני יכול לרכוש מערכת מולטימדיה לאוטו?
אני לא יודע אם אני בהכרח צריך מערכת מולטימדיה שלמה, אבל הכי חשוב לי זה עניין החיבור לאייפוד והשליטה עליו.
יש למישהו מושג מה מקבלים במפרט האוטו מהיבואן, ואיזה אופציות עומדות לפני לגבי חיבור ייעודי לאייפוד למערכת הרכב?
תודה לעונים.