Jump to content

golf2000fsi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי golf2000fsi

  1. אף אחד לא יודע לתת לי תשובה במקרה?
  2. אהלן חבר'ה, קניתי לפני חודש בערך איביזה FR חדשה שצריכה להגיע אוטוטו.... רציתי לשאול אתכם, איפה אני יכול לרכוש מערכת מולטימדיה לאוטו? אני לא יודע אם אני בהכרח צריך מערכת מולטימדיה שלמה, אבל הכי חשוב לי זה עניין החיבור לאייפוד והשליטה עליו. יש למישהו מושג מה מקבלים במפרט האוטו מהיבואן, ואיזה אופציות עומדות לפני לגבי חיבור ייעודי לאייפוד למערכת הרכב? תודה לעונים.
  3. רציתי לשאול, יש לי גולף שנת 2005, איפה אני משיג כבל שיחבר לי את האייפוד נאנו למערכת של האוטו? המערכת היא מקורית של פולקסווגן... כמה אמור לעלות לי התענוג? איפה קונים? ומה שם הכבל?! תודה לעונים!
×
×
  • תוכן חדש...