Jump to content

קובי127

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של קובי127

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום ברצוני להתקין מכשירי קשר ברכב שכור ללא חיבור קבוע למצבר לצורך כך חשבתי להתחבר לשקע המצית באמצעות מפצל אבל אמרו לי שהעומס על חיבור המצית יהיה גבוה ואני עלול לשרוף את השקע ואף יותר מכך מכיוון שכך חשבתי ליצור מארז של מפצל שיחובר למצבר נוסף, לצורך הפעלת מכשירי הקשר אני זקוק למצבר 12 וולט 35 אמפר, כאשר את המצבר הזה אני אטעין באמצעות שקע המצית האם הרעיון שלי אפשרי או שיש לכם רעיון אחר ואולי כבר קיים מוצר מדף כזה שאני יכול לקנות ולאפשר הפעלת מכשירי הקשר דרך חיבור מהיר לשקע המצית תודה קובי
×
×
  • תוכן חדש...