שלום,
אני מעוניין ברכב בין 30 ל-40 אלף ש"ח. מיועד בעיקר לנסיעה בתוך העיר. מה שהכי חשוב לי זה שהאוטו יהיה חסכוני ואמין.
האוטו אינו מיועד לנסיעה משפחתית אלא בעיקר לי (בשלב הסטודנטיאלי של החיים), כך שלא מפריע שיהיה קטן ואולי אפילו עדיף (משהו כמו גטס/סיריון/יאריס גם טוב). אין בעיה שהאוטו יהיה ידני וחשבתי על משהו כמו נפח 1300-1600.
ברור שיש הרבה אפשרויות. אשמח מאוד לעזרתכם בהמלצה...
תודה! (: