Jump to content

fiatcoupe2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי fiatcoupe2

  1. אהלן חברים, יש מישהו שיכול לייעץ על טיפולים, חלפים, אחזקה שוטפת של הרכב. בעיות מסויימות שיש לרכב...אני מודע לעניין שהרכב עלה 460 אלף חדש לכן האחזקה בהתאם אבל עברו כמה שנים טובות. השאלה אם אפשר להחזיק אותו או שזה בור בלי תחתית.
×
×
  • תוכן חדש...