Jump to content

motivaturi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי motivaturi

  1. ברשותי לגאסי שנת 90 ידנית לפני שבועיים החלפתי גיר (מפרוק) וקלאצ' חדש מאז בתחילת נסיעה ובהחלפת הילוך ראשון שני שלישי ישנם רעידות קשות המוסכניק אומר שמדובר בדיסקיות שצריך לשלוח לחריטה בנוסף האוטו רועד בעמידה בניוטרל האם זה קשור לחוטי הצתה ישנים?
×
×
  • תוכן חדש...