Jump to content

הדר פלד

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הדר פלד

  1. מניסיוני הרבה שנים ברכבי פיגו ככה על פניו אינני חושב שיש לך בעיה כל שהיא. צריך לוודא כי מערכת הקרור עובדת תקין כלומר מאוררים,טרמוסטט שנפתח באמת בזמן. כמה זמן אתה חש בתופעה? אם מדובר בזמן רב ואין עוד תופעות לואי אז כנראה שהמערכת תקינה ולא הייתי עושה דבר.ישנה גם אפשרות שמד החום מזייף וזאת ניתן לבדוק במרכזי השירות של היבואן. גם את נושא השסתומים הייתי ממליץ לך לבדוק במרכזי השירות.לרוב יש רעש קל מהשסתומים לכן מרכז שירות יבואן ידע לאבחן אם מדובר ברעש רגיל או לא.
  2. עזוב סטיגמות וסיפורים! 206CC אחלה רכב. חיפשת רכב קטן,קופה,עם פוזה ופינוקים זה הרכב בשבלך. רק מה? תדאג לבדוק שמה שאתה קונה הוא רכב שמור,שטופל היטב במוסכי רשת פיג'ו ולא עשו עליו קומבינות, דבר שהרבה חברה צעירים ולא מבינים עשים.המלצתי לך תתיעץ עם מרכז שירות מורשה פיג'ו
×
×
  • תוכן חדש...