Jump to content

moshes

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moshes

  1. שלום, אתמול בערב נכנסתי לפונטו שלי ונורית ההגה בלוח המכוונים הייתה אדומה (מערכת ה-city גם לא עבדה), לאחר כחצי שעת נסיעה ההגה ננעל לגמרי והיה בלתי ניתן להזזה. כיביתי את האוטו והדלקתי וכרגע הוא סדר גמור. שאלתי היא האם ייתכן וזו הייתה בעייה ריגעית ואין מה לחשוש? האם חובה לתקן? מה יכולה להיות הבעייה? אשמח לעזרתכם...
×
×
  • תוכן חדש...