Jump to content

pageup

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של pageup

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זה שהם רוצים שנכנס למוסך על כל שטות כבר הבנתי. אבל על נורה ? נורת איתות (בכנף שמאל ולא בדלת אחורית) שרופה. גישה מבפנים, אין. החלטתי לשלוף את הפנס, שני ברגי כוכב (ותודה שהם סדרו אופציה גם למברג שטוח) נשלפו, הפנס חופשי, אבל, הוא נשאר תפוס. מישהו יכול לכוון אותי איך לעזאזל מפרקים אותו ? נראה לי שכח לא יפתור את הבעיה. תודה, תומר
×
×
  • תוכן חדש...