יש לי פיאט בראבו שנת 98 אוטומט 1600 .
בשבוע שעבר בעת נסיעה ברכב נדלקה לי נורת הגיר והטורים באוטו עלו לגבוה והאוטו בקושי סחב.
לאחר עצירה קצרה בצד הבעיה כאילו נעלמה והאוטו נסע חלק ככה היה לי איזה פעמיים.
בדקתי שמן גיר וראיתי שחסר הוספתי 1 קילו ונסעתי אך שמעתי רעשים שלא היו בעת הנסיעה מקודם מן רעש כזה של אוויר שמלווה את הנסיעה.
ניגשתי למוסך שמטפל באוטו מוסף מורשה פיאט שם יצאתי עם אחד המוסכניקים לנסיעת מבחן ברכב הוא נהג ולא ידע בדיוק מה אני רוצה כי הכל נראה לו תקין.
המשכנו ליסוע עוד קצת שעד שהוא הבחין ברעש שדיברתי עליו אז הוא עצר את האוטו הרים אמרקס העביר לD ולחץ על הגז והברקס במקביל ובאוטו רגע התקלה חזרה.
עצרנו בצד ניסינו לכבות ולהדליק שוב אז האוטו לא זז(ההילוך לא מגיב)
גררתי את האוטו למוסך שם חיברו אותו למחשב ואמרו לי שיש בעיה הידראולית בגיר ושמה שצריך זה או לשפץ אותו או להחליף אותו.
כרגע האוטו שוב כאילו התאפס על עצמו אך שוב עם הרעשים.
האוטו כרגע במוסך.
*מה עדיף שיפוץ גיר או גיר מפירוקיה?
*האם יכול להיות שזה בעיה שניתן לתקנה מבלי להיכנס להחלפה\שיפוץ?
*האם המחשב שמחברים לרכב נותן את הסיכום של הבעיה בעצמו או שכותבים אותה?(אולי יש מצב שמנסים לדחוף לי סתם אבחנה)
אם מישו פה מכיר מכון לשיפוץ גירים או החלפה בחיפה נא לתת לי פרטים בבקשה.
תודה מראש לכל העוזרים.!