שלום רב לכל חברי הפורום, בברכת שנה אזרחית טובה ושקטה
לאחר שנגמר לי הכביש והייתי צריך לפנות ימינה, ובעזרת תת ההיגוי הידוע ברכב, גלגל שמאל " נישק צרפתית " את המדרכה
והיתעקם לזווית של כ 25 מעלות. הרכב המשיך בנסיעה נאמנות ללא כל בעיה אחרת, פרט להגה אשר זז ממקומו הישר.
הנזק החל בהחלפת משולש אשר היתעקם.
כרגע הבעיה היא שאני לא מוצא מפירוק :
1. יד סרן, הזרוע אשר בתוכה נמצא בית המייסבים ( נבה ?!) כולל בית המיסבים ( נבה ?! ).
2. מטלה שלם לאסטרה GSI 2002.
אנא אני צריך את עזרתכם.
האם ידוע לכם האם יש רכב אשר חולק חלק זה עם ה GSI 2002 בעל ABS ובקרת אחיזה ומשיכה.
גרינברג איל