Jump to content

AndruGrin

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של AndruGrin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה, אבדוק ואדווח.
  2. למה ההיתעלמות הזו אינני מבין אולי זה בגגלל סוג הרכב ?
  3. מישהו מכיר מיישר גנטים יש שמועה על מישהו ביפו האם זה אפשרי בכלל אנא תגובתכם. איל.
  4. נ.ב המידה הינה "16 תודה רבה לחלפי ויצמן באזור על המטלה השלם ב 900 כולל מע"מ אשר פורק מאסטרה GSI . איל.
  5. לאחר החלפת יד סרן כולל נבה, כן אכן קוראים לזה נבה ! החלפת 2 צמיגים ללא קשר לתיקון, נתגלה ג'נט עקום, לא מפתיע. אני מבקש את עזרתכם באיתור ג'נט לאופל אסטרה GSI 2002 , אם אתם יודעים על פנצריה אשר מישהו החליף בה ג'נטים מקוריים. בתודה מראש איל.
  6. שלום רב לכל חברי הפורום, בברכת שנה אזרחית טובה ושקטה לאחר שנגמר לי הכביש והייתי צריך לפנות ימינה, ובעזרת תת ההיגוי הידוע ברכב, גלגל שמאל " נישק צרפתית " את המדרכה והיתעקם לזווית של כ 25 מעלות. הרכב המשיך בנסיעה נאמנות ללא כל בעיה אחרת, פרט להגה אשר זז ממקומו הישר. הנזק החל בהחלפת משולש אשר היתעקם. כרגע הבעיה היא שאני לא מוצא מפירוק : 1. יד סרן, הזרוע אשר בתוכה נמצא בית המייסבים ( נבה ?!) כולל בית המיסבים ( נבה ?! ). 2. מטלה שלם לאסטרה GSI 2002. אנא אני צריך את עזרתכם. האם ידוע לכם האם יש רכב אשר חולק חלק זה עם ה GSI 2002 בעל ABS ובקרת אחיזה ומשיכה. גרינברג איל
×
×
  • תוכן חדש...