מדובר על המשאבה של המערכת הפועלת בדקות הראשונות של ההנעה.
היא התחילה לעשות רעשים(רעש חריג של מייסבים כנראה) האם ניתן לפתוח ולשמן/שפץ?
אין נורית תקלה דולקת
הרכב טופל במוסכי סובארו כל חייו,
על פי המסמכים טופל בשמן 10w40.
משיחה עם אחד המכונאים בסובארו שאלתי האם מעבר ל 5w40 אפשרי ענה לי כי אפילו מעבר מחצי סינטטי לסינטטי בצמיגות 10w40 לא רצוי.
שיחה עם מכונאי אחר טוען כי הרכב צריך 5w30 ואין שום בעיה לעבור צמיגות.
הייתי רוצה לעבור צמיגות ולהשתמש בשמן סינטטי מלא.
האם אפשרי?
האם זה פתח לצרות?(נזילות מאטמים שונים?).
תודה.
החלק המדובר הוא גומי דק שהוא חלק בלתי נפרד מהפלסטיק שעובר לאורך הרכב...
חלק יקר 800-600 ש"ח לאחד,צריך שניים...
אם אתה יוכל תתלוש את שארית הגומי הדק-הוא עושה רעש בנסיעה מהירה
אין בעיה של חדירת מים.
סע לשלום.
פורסטר 2008 צורה ישנה
כל החלונות עולים ויורדים מלוח פיקוד של הנהג
חלון נוסע אחורי לא עולה ממתג של הנוסע(עלה ממש מעט והפסיק)
פירקתי את היחידה והתזתי ספריי מגעים-לא עזר
כיצד ניתן להוציא את המתג מכל יחידת הפלסטיק?
האם יתכן המתג לא תקין?
מתג בחברה 215 ₪ לפני מע"מ..
שלום,
אני מבקש לשאל האם יש אופציה לניתוק כרית אוויר נוסע בפורסטר 2009 .
האם ניתק לבצע ניתוק שלא במוסכי היבואן? מאחר והוא כבר לא מבצע זאת.(היו מחברים נגד).
אני יודע שהכי בטיחותי הוא להושיב את התינוק מאחור.
תודה.
אבקש המלצה לפחח באיזור פ"ת
בנוסף שאלה אם הפחח מבקש רשיון רכב על מנת להזמין חלק כלשהוא האם הוא יכול לעשות שימוש לא חוקי במידע שברשיון או שזה מקובל לבקש ולתת?
לחברי הפורום שלום,
אני כותב שוב הודעה בתקווה שהפעם מישהו יכול לעזור.
כאמור באחת הנסיעות האחרונות ברכב נתלש הגומי שמחובר בין תעלת ניקוז מים שעוברת לאורך כל הרכב(הפס השחור בין הדלתות לגג ועד לתחילת מכסה מנוע)
בתמונה הראשונה מצד ימין רואים את הגומי עצמו ליד תעלת הניקוז,
בתמונה השנייה את התעלה עצמה ובתמונה השלישית שוב את הגומי.
שאלתי היכן ניתן לתקן/להתקין חדש
האם זאת עבודת פחח?
תודה מראש לכל עזרה.
שלום לכולם, צריך עצה,ברשותי סיוויק 2008 ולאחרונה החל רעש מכיוון קורה A צד נהג במהירות שמעל 100 קמ"ש . על מנת לקצר את הסיפור בנסיעה היום הרעש עבר לצד נוסע בנוסף לאזור הקורה בצד הנהג ולפתע באמצע נסיעה ראיתי חתיכת גומי שמבצבצת ליד צד נוסע בחלון קדמי עליון. מדובר בגומי שבין הלייסט שעובר מתא המנוע (סופו) ולצידי החלון הקדמי עד לסוף הדלת האחורית (בין הגג לסף הדלתות).הגומי לא רחב מאוד (2-3 מ"מ ) אבל ארוך כפי שתיארתי-ואני פשוט משכתי והוצאתי אותו לגמרי. שאלתי היכן אפשר להתקין גומי חדש כזה ? ואם מישהו נתקל בתופעה דומה דעו שזאת הסיבה מכיוון שעל פי תאורי כבר קיבלתי עצות שזה או מותחן במנוע או תושבת מנוע וכבר הבנתי שיותר מאדם אחד נתקל בתופעה הזאת. אני מודה מראש על כל עזרה.