איזה זבל אחד שרט לי את האוטו משהו עמוק עמוק .אני מתכוון למכור את האוטו גם ככה רציתי לדעת אם כדאי לי לתקן את השריטות או להשאיר את האוטו ככה ולבקש קצת פחות במחיר.בנוסף יש לי סיאט איביזה 2002 סיגנו 100 כ"ס רציתי לדעת אם רק אצלי במערכת אי אפשר לשים דיסקים במערכת המובנת כמובן אני הוספתי אחת חדשה אבל היא לא במקום המקורי שבו אמורה להיות המערכת הוספתי אותה מתחת להגה ככה שזה לא נוח ממש ....