שלום לכל הגולשים.
היום הייתי אצל חברת ליסינג גדולה, ביררתי לגבי רכישת פורד פוקוס 2006.
הם הראו לי תוצאות בדיקת רכב כאשר 2 סעיפים הופיעו לא תקינים.
שילדה ומרכב - ליקויים בעל משמעות נמוכה - "לאחר תיקונים במרכב ופח צבע מפגיעות"
מערכת תאורה (כולל מצבר) - "מתנע פגום ורועש".
יתר הסעיפים היו תקינים.
אני לא יודע לגבי הסעיף של השילדה ומרכב עד כמה הוא משמעותי, האם לדעתכם אפשר לקנות את הרכב בראש שקט?
תודה על העזרה