Jump to content

farah1990

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של farah1990

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. למכירה סאב קיקר CVX 750 RMS במצב מצויין ללא שריטה או תיקון. הסאב ללא תיבה אני מוכר ב 750 גמיש
  2. -למכירה מגבר מונו בלוק של חברת סאנדאוון saz-1500 נותן ב 4 אוהם 400 RMS ב 2 אוהם 800 RMS וב1 אוהם 1500 RMS המגבר מוציא מוציא יותר ממה שמוצהר עליו אם תינתן לו מערכת חשמל טובה. המגבר במצב מצויין לא עבד הרבה ולא התאמץ מלספק יותר מ 750 RMS לקיקר. -סאב קיקר CVX בלי תיבה במצב מצויין. -אני מוכר גם את הכבלים של החשמל שהם כבלים 0 גייג' + פיוז 200 אמפר גדול במיוחד וסופיות לכבלים. (כניסות החשמל למגבר הם 0 גייג' כך שמומלץ לקנות כבלים 0 גייג') * המוצרים במצב מצויין נשמרו בקנאות ובקפידה ולמי שיקח הכל המחיר יופחת. לחזור אליי בה"פ או בפלאפון 0525276868 אם אני לא עונה נא להשאיר SMS עם המספר ואני אחזור.
  3. מחפש פנסי קסנון לרכב סוג מנורה H1 שיהיה בצבע יפה ומיוחד (לא לבן חלק) פתוח להצעות. אם יש אפשרות לראות את הקסנון דלוק אז עוד יותר טוב. לשלוח אליי בעודעה פרטית בבקשה ותודה.
  4. שלום, אני צריך לדעת מהי המידה של הרמקול בדלת הקידמית ברובר 620. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה. תודה
  5. מעוניין לקנות מונובלוק חזק בסביבות ה 1500 ש"ח ולפחות 1000 RMS. תודה
  6. מחפש שני סאבים של רוקפורד פי3 - פתוח להצעות לעוד דברים מעניינים באותה רמה ובאותה עוצמה
  7. podmena traffica test7
  8. מחפש מגבר מונו בלוק שנותן לפחות 1000RMS ב 1 אוהם שירים שנים קיקר CVX ושיחזיק אותם טוב מאודדד
×
×
  • תוכן חדש...