Jump to content

שאול זיו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שאול זיו

  1. לא טוב לי ברלינגו או קנגו.. אני מחפש פרייבט,זה לצורך פרטי-לא עבודה. תא מטען גדול-לתיקי ציוד מסויימים בנפח גדול (80-90 ליטר-תיקי LOW..)
  2. אני מחפש רכב משפחתי ותא מטען גדול ושיהיה סביר בצריכת הדלק והטיפולים.חשבתי על אוקטביה או פורד מונדאו סביב 2003 אבל אני לא כ"כ מבין בתחום,אשמח להצעות וטיפים. תודה מראש. שאול
×
×
  • תוכן חדש...