שלום
יש לי גיפ טריוס שנת 98 עם 130,000 קילומטר
החלטתי לבצע את הטיפןל באופן עצמאי
ביררתי לגבי חלקים אך לגבי השמן היו דעות חלוקות לגבי סוג השמן שאני צריך (אגב מדובר בשני סניפים של אוטו דיפו)
באחד המליצו לי על 20W/50 ובסניף השני אמרו לי שצריך 10W/40
אז מה השמן שמומלץ ???
ולגבי מפתח פלגים איזה מידה אני צריך לקנות?
האם צריך להחליף מסנן דלק?
תודה תומר