Jump to content

ManiA

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ManiA

  1. היי,שמי דני קודם כל תמיד רציתי רכב במראה ספורט ומשהו לא כזה קטן אלה אם בודי של רכב ספורט. יש לי תקציב של בערך 70 אלף שקל אבל שזה יכלול את הביטוחים והכל כי אז יש לי להוסיף למערכת והוספות לרכב. חיפשתי מלא ונראה לי שהיונדאי קופה הדגמים מ03+ 2ליטר מנוע הכי מתאימים לי, לאישיות שלי ולנהיגה שלי. רציתי לדעת מה אנשים חושבים על היונדאי קופה אם היא רכב טוב או לא, וגם איך הטיפול שלו אם זה ממש יקר או סביר פלוס. בנוסף, שאלה קטנה, מצאתי את הרכב שרציתי ביד 2 בנתונים שרציתי ובשנה שרציתי ב-62 אלף, אבל הצבע צהוב ולא הכי אהבתי. רציתי לדעת יש אפשרות לצבוע את הרכב לצבע שאני ארצה (ואני יודע שאני צריך לבקש ממשרד הרישוי ). אם מישהו יודע כמה בערך יעלה לי לקבל את האישור ולצבוע את הרכב לצבע שחור למשל. תודה מראש לעוזרים נא לשים לב לסימני פיסוק ולשימוש נכון בעברית.
×
×
  • תוכן חדש...