Jump to content

mosheh51

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosheh51

  1. יש ברשותי אופל קורסה וקבל הקלא'צ ניקרע. הפעלתי כמה פעמיים את האוטו משולב בהילוך ואיך שהוא הגעתי למוסך. עכשיו הסטרטר מחליק לא עובד ורק לאחר כמה ניסיונות הוא מניע. השאלה האם הלך כול הסטרטר או רק פחמיים?
×
×
  • תוכן חדש...