Jump to content

yarinman

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yarinman

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי קאווליר 2003 מנוע 2.2 עם משהו כמו 147 כ"ס.. אני מתלבט אם לקנות צ'יפ שמגביר את המהירות ב22 כ"ס.. מה אתם אומרים? אגב..ראיתי את הצ'יפ בeBay..מישהו פעם קנה דרך שם? אין לי מושג איך הפרוצדורה הולכת?
×
×
  • תוכן חדש...