חשבתי לקנות אופל טיגרה שנת 96 ידני 1600 סמ"ק, אהבתי את הצורה שלה, וחוץ מזה זה אופל ככה שחשבתי שזה צריך להיות אוטו אמין.
מה אתם אומרים הייתם קונים אותה נגיד ב35 אלף שקל?
האם זה באמת אוטו אמין? כיף לנסיעה? ומה צריכת הדלק שלו?
תודה על התגובות , אלעד.
משהו יודע באיזה מודל החליפו את הקולט לצורה החדשה? ומה צריכת הדלק של הקולט בצורה החדשה והישנה (אם זה משנה)?
ומה אתם חושבים על הקולט, אוטו שזול לתחזק? אמי?ן נוח לנסיעה?.....
אגב כרגע אני חושב על גיר ידני אם אני אמצא.