Jump to content

itamarko

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של itamarko

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רציתי לקבל חוות דעת על האוטו מבחינת צריכת דלק, אמינות וכיו"ב כמו כן, נהגתי על האוטו והברקס היה נמוך, כלומר צריך היה לרדת הרבה למטה בלחיצה כדאי לקבל תגובה. מה זה אומר? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...