לפני חודש, כאשר הייתי מכניס להילוך D או לR ההילוך נכנס אבל הרגשתי שהאוטו לא סוחב כמו שצריך, הוצאתי מהילוך והחזרתי ונתפס ונסע כמו שצריך, שבוע שעבר כאשר הכנסתי את ההילוך לD או ל R האוא כאילו נשאר ב ניוטרל נגשתי למוסך החליפו לי פילטר גיר ושמן גיר, ב"ה האוטו נוסע יפה אבל בין הילוך שני לשלישי הוא מחליק למשך שניה ונכנס לשלישי וגם בין שלישי לרביעי הוא לא תמיד עובר לרביעי, הייתי אצל מישהו שמשפץ גיר הוא טען שבשביל 2000 ש"ח הוי יסדר לי את האוטו
מישהו יכול לאבחן לי את הבעיה, האם צריך שיפוץ גיר בכלל או שזו בעיה אחרת ולהמליץ לי לאן לפנות והאם אפשר לסמוך על אותו מוסכניק שטען שתמורת 2000 ש"ח הוא יפתור לי את הבעיה?