Jump to content

barvaz89

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי barvaz89

  1. תודה רבה לך, כמה מטומטם יצאתי לשתות ולנהוג :\ לא אחזור על זה בחיים
  2. אתמול יצאתי ממועדון אחרי ששתיתי, אבל עברו איזה שעתיים מזמן השתייה ועד הנהיגה ברכב.. נסעתי קצת מהר מדיי בפניה.. נכנסתי בתמרור על איזה אי תנועה כמו מטומטם.. עברה ניידת בדקו לי עם נשיפון והרמת אלכוהול יצאה תקינה.. הוא לקח ממני תפרטים והחזיר לי את הרישיון ורישיון רכב.. הוא לא הביא לי כלום במקום לא דו"ח לא הזמנה למשפט לא כלום רק רשם את הפרטים שלי על איזה טופס... השאלה שלי אם הוא יכול לעשות לי משהו אחרי המקרה.. האוטו קצת התעקם הפח לא משהו רציני.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...